Lean Management- Learning to see workshops in cooperation with Insete

 

Σήμερα ολοκληρώνεται ένα υπέροχο ταξίδι! 5 προορισμοί – 100+ επαγγελματίες τουρισμού από όλη την Ελλάδα – Απίστευτη εμπειρία και θετική ενέργεια! Thank you SETE Training for the opportunity! #sete_training #lean_management#leanhotel #grleansixsigma — σε γιορτινή διάθεση.

 

LEAN MANAGEMENT- LEARNING TO SEE WORKSHOP

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Σε συνεργασία με την ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ- ΚΕΡΚΥΡΑΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ – ΚΡΗΤΗΣ

Ιδιοκτήτες και στελέχη μικρών και μεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που διαθέτουν τουλάχιστον εγκαταστάσεις με επισιτιστικά τμήματα, τμήμα υποδοχής και τμήμα ορόφων.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Ιδιοκτήτες και στελέχη μικρών και μεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που διαθέτουν τουλάχιστον εγκαταστάσεις με επισιτιστικά τμήματα, τμήμα υποδοχής και τμήμα ορόφων.

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν μέσα από ένα έντονο διαδραστικό εργαστήρι τη φιλοσοφία και τα εργαλεία της Λιτής Διαχείρισης με στόχο την βελτιστοποίηση των εσωτερικών τους διεργασιών και της συνολικής εικόνας της μονάδας τους στον πελάτη.

H εφαρμογή των βελτιώσεων αρχίζει αμέσως μόλις οι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν το workshop. Δεν υπάρχει τίποτα θεωρητικό ή υποθετικό, υλοποιείται μια πραγματική αλλαγή.

Το Learning to see: Be agile and lean workshop είναι μια πρακτική επιλογή ανάμεσα σε επιτυχημένες εταιρίες του ξενοδοχειακού τομέα, με αποδεδειγμένη τη μείωση των αποβλήτων, την αύξηση της αποδοτικότητας, την εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Agile: Ευέλικτος, ευκίνητος, επιδέξιος, σε εγρήγορση που ανταποκρίνεται γρήγορα στις αλλαγές

Lean: Lean είναι η διαδικασία περιορισμού της άσκοπης προσπάθειας (waste) με σκοπό τη δημιουργία αξίας (value) για όλους τους συμμετόχους (stakeholders) μίας επιχείρησης

Gemba: Ιαπωνικός όρος, το σημείο δράσης που παράγεται αξία

 

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

 

ΠΡΙΝ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Lean Gemba Check up για την κάθε επιχείρηση που θα συμμετέχει, το οποίο θα δοθεί στους συμμετέχοντες σε κατάλληλη στιγμή κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου και θα χρησιμοποιηθεί σαν πηγή πληροφοριών/ αναφορών σε ομαδικές και προσωπικές ασκήσεις/ εργασίες

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙA

  1. Customer and business value
  2. PDCA Airplane game
  3. Book a hotel process and SIPOC
  4. Διάγραμμα αιτίου αποτελέσματος & 5 Γιατί
  5. Επίπεδο ικανοποίησης πελάτη – Μοντέλο Κάνο
  6. The hotel Customer journey mapping tool
  7. Supply chain response matrix
  8. The Hotel Lobby case study
  9. Kaizen
  10. 8 types of waste in reservation process & procurement
  11. 5S in Housekeeping & Maintenance
  12. Improving Quality through Value Stream Mapping: A hotel case
  13. Simulation game – LEGO Hotel

ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Lean Gemba Audit μετά το σεμινάριο ανά επιχείρηση.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 20 ώρες