Λιτή διαχείριση για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Θεσσαλονίκη

LEAN MANAGEMENT ΓΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 16 ΩΡΩΝ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ  ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων ή συγκροτημάτων όλων των μεγεθών και τύπων (καταφύγιο, ξενώνας, καταλύματα, δωμάτια, ξενοδοχείο κλπ) και σε όλα τα άτομα που εξυπηρετούν και διαχειρίζονται άμεσα ή έμμεσα πελάτες ξενοδοχειακών μονάδων ή συγκροτημάτων (τηλ. επισιτιστικά τμήματα, τμήμα υποδοχής και τμήμα ορόφων κλπ) και θα ήθελαν να έχουν μια πρώτη επαφή με την μεθοδολογία, τις προοπτικές εφαρμογής και τις δυνατότητες του Lean Six Sigma καθώς και τον τρόπο εφαρμογής του στην ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν μέσα από ένα έντονο διαδραστικό εργαστήρι τη φιλοσοφία και τα εργαλεία της Λιτής Διαχείρισης με στόχο την βελτιστοποίηση των εσωτερικών τους διεργασιών και της συνολικής εικόνας της μονάδας τους στον πελάτη.

H εφαρμογή των βελτιώσεων αρχίζει αμέσως μόλις οι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν το workshop. Δεν υπάρχει τίποτα θεωρητικό ή υποθετικό, υλοποιείται μια πραγματική αλλαγή.

To εργαστήριο είναι μια πρακτική επιλογή ανάμεσα σε επιτυχημένες εταιρίες του ξενοδοχειακού τομέα, με αποδεδειγμένη τη μείωση των αποβλήτων, την αύξηση της αποδοτικότητας, την εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Lean: Lean είναι η διαδικασία περιορισμού της άσκοπης προσπάθειας (waste) με σκοπό τη δημιουργία αξίας (value) για όλους τους συμμετόχους (stakeholders) μίας επιχείρησης

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Ανάλυση του συνόλου των εργαλείων και μεθοδολογιών της Λιτής Διαχείρισης μέσω case studies σχετικών με τον τουρισμό που στοχεύει στη συνεχή μείωση όλων των απωλειών στην παραγωγή επιτυγχάνοντας μείωση κόστους παραγωγής, αύξηση απόδοσης και μικρότερους χρόνους εξυπηρέτησης.

  1. Λιτή ή απέριττη διαχείριση
  2. Customer and business value
  3. PDCA (Plan – Do – Check – Act)
  4. Βελτίωση διεργασίας κράτησης δωματίου
  5. SIPOC – Βελτίωση διεργασίας καθαρισμού δωματίων
  6. Διάγραμμα αιτίου αποτελέσματος & 5 Γιατί
  7. Επίπεδο ικανοποίησης πελάτη – Μοντέλο Κάνο
  8. The hotel Customer Journey Mapping
  9. Μελέτη αστοχίας FMEA
  10. Περίπτωση μελέτης Hotel Lobby
  11. 8 Είδη σπατάλης
  12. 5S στην αποθήκη, συντήρηση και λινοθήκη
  13. Βελτίωση της ποιότητας μέσω της χαρτογράφησης ροής αξίας: μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου
  14. Παιχνιδι προσωμοίωσης – LEGO Hotel

Μπορεί να γίνει επιδότηση του προγράμματος επιμόρφωσης μέσω του πόρου ΛΑΕΚ ΟΑΕΔ 0,24%.

Αιτήσεις γίνονται δεκτές από  έως 06/11/2019 και μόνον ηλεκτρονικά.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 350 Ευρώ. Υπάρχει η δυνατότητα τμηματικής πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας 6 δόσεων. Αποτυχία πληρωμής κάποιας δόσης συνεπάγεται τον εξ’ ολοκλήρου αποκλεισμό του εκπαιδευόμενου από το υπόλοιπο του προγράμματος.

Παρέχονται οι παρακάτω εκπτώσεις:

10% σε AΜΕΑ, άνεργους, πολύτεκνους, μέλη πολύτεκνης οικογένειας (4+) και σε ομαδικές εγγραφές (10+)

Για να δηλώσετε συμμετοχή, συμπληρώστε την επισυναπτόμενη φόρμα συμμετοχής και αποστείλτε τη στο info@greeceleansixsigma.gr

 

This entry was posted in . Bookmark the permalink.
error: Content is protected !!