LEAN MANAGEMENT ΓΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Οnline

Προσθεσε στο ημερολογιο

Date and Time:

27/03/2023 10:00 am EEST - 30/03/2023 - 1:30 pm EEST

Τοπος

Cisco Webex Platform Online

Μοιρασου αυτό το προγραμμα

Description

Λιτή διαχείριση για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις



ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων ή συγκροτημάτων όλων των μεγεθών και τύπων (καταφύγιο, ξενώνας, καταλύματα, δωμάτια, ξενοδοχείο κλπ) και σε όλα τα άτομα που εξυπηρετούν και διαχειρίζονται άμεσα ή έμμεσα πελάτες ξενοδοχειακών μονάδων ή συγκροτημάτων (τηλ. επισιτιστικά τμήματα, τμήμα υποδοχής και τμήμα ορόφων κλπ) και θα ήθελαν να έχουν μια πρώτη επαφή με την μεθοδολογία, τις προοπτικές εφαρμογής και τις δυνατότητες του Lean Six Sigma καθώς και τον τρόπο εφαρμογής του στην ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν μέσα από ένα έντονο διαδραστικό εργαστήρι τη φιλοσοφία και τα εργαλεία της Λιτής Διαχείρισης με στόχο την βελτιστοποίηση των εσωτερικών τους διεργασιών και της συνολικής εικόνας της μονάδας τους στον πελάτη.

H εφαρμογή των βελτιώσεων αρχίζει αμέσως μόλις οι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν το workshop. Δεν υπάρχει τίποτα θεωρητικό ή υποθετικό, υλοποιείται μια πραγματική αλλαγή.

To εργαστήριο είναι μια πρακτική επιλογή ανάμεσα σε επιτυχημένες εταιρίες του ξενοδοχειακού τομέα, με αποδεδειγμένη τη μείωση των αποβλήτων, την αύξηση της αποδοτικότητας, την εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Lean: Lean είναι η διαδικασία περιορισμού της άσκοπης προσπάθειας (waste) με σκοπό τη δημιουργία αξίας (value) για όλους τους συμμετόχους (stakeholders) μίας επιχείρησης

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Ανάλυση του συνόλου των εργαλείων και μεθοδολογιών της Λιτής Διαχείρισης μέσω case studies σχετικών με τον τουρισμό που στοχεύει στη συνεχή μείωση όλων των απωλειών στην παραγωγή επιτυγχάνοντας μείωση κόστους παραγωγής, αύξηση απόδοσης και μικρότερους χρόνους εξυπηρέτησης.

  1. Λιτή ή απέριττη διαχείριση
  2. Customer and business value
  3. PDCA (Plan – Do – Check – Act)
  4. Βελτίωση διεργασίας κράτησης δωματίου
  5. SIPOC – Βελτίωση διεργασίας καθαρισμού δωματίων
  6. Διάγραμμα αιτίου αποτελέσματος & 5 Γιατί
  7. Επίπεδο ικανοποίησης πελάτη – Μοντέλο Κάνο
  8. The hotel Customer Journey Mapping
  9. Μελέτη αστοχίας FMEA
  10. Περίπτωση μελέτης Hotel Lobby
  11. 8 Είδη σπατάλης
  12. 5S στην αποθήκη, συντήρηση και λινοθήκη
  13. Βελτίωση της ποιότητας μέσω της χαρτογράφησης ροής αξίας: μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου
  14. Παιχνίδι προσομοίωσης – LEGO Hotel

Scheduled Sessions – Προγραμματισμένες ημέρες και ώρες

Δευτέρα 27/03/23 10:00 – 13:20 4 Διδακτικές ώρες
Τρίτη 28/03/23 10:00 – 13:20 4 Διδακτικές ώρες
Τετάρτη 29/03/23 10:00 – 13:20 4 Διδακτικές ώρες
Πέμπτη 30/03/23 10:00 – 13:20 4 Διδακτικές ώρες
Εληξε
en_USEnglish
Skip to content