Operational Excellence – Lean Six Sigma in Hospitality ☀️

Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, Ιδιοκτήτες και Διοικητικά Στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων ή συγκροτημάτων όλων των μεγεθών και τύπων (καταφύγιο, ξενώνας, καταλύματα, δωμάτια, ξενοδοχείο κλπ.) και σε όλα τα άτομα που εξυπηρετούν και διαχειρίζονται άμεσα ή έμμεσα πελάτες ξενοδοχειακών μονάδων ή συγκροτημάτων (επισιτιστικά τμήματα, τμήμα υποδοχής και τμήμα ορόφων κλπ.) και θα ήθελαν να έχουν μια πρώτη επαφή με την μεθοδολογία, τις προοπτικές εφαρμογής και τις δυνατότητες του Lean Six Sigma καθώς και τον τρόπο εφαρμογής του στην ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση.

Στο συγκεκριμένο Executive Seminar και στο πλαίσιο του προγράμματος “INSETE e-Counseling”, συμπεριλαμβάνονται δύο ώρες ατομικής συμβουλευτικής με τον εισηγητή του σεμιναρίου, μία ώρα πριν και μία ώρα μετά το Executive Seminar. Κατά τη διάρκεια της συμβουλευτικής θα έχετε την ευκαιρία να βιώσετε μια πιο προσωποποιημένη και ολοκληρωμένη εμπειρία μάθησης.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν τη φιλοσοφία και τα εργαλεία της Λιτής Διαχείρισης και του Έξι Σίγμα με στόχο τη βελτιστοποίηση των εσωτερικών τους διεργασιών και της συνολικής εικόνας της μονάδας τους στον πελάτη. Θα πραγματοποιηθεί ανάλυση των εργαλείων και μεθοδολογιών της Λιτής Διαχείρισης και του Έξι Σίγμα, μέσω case studies σχετικών με τον τουρισμό που στοχεύει στη συνεχή μείωση των αποβλήτων, την αύξηση της αποδοτικότητας, την εξοικονόμηση χρημάτων, καθώς και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

Lean: είναι η διαδικασία περιορισμού της άσκοπης προσπάθειας (waste) με σκοπό τη δημιουργία αξίας (value) για όλους τους συμμετόχους (stakeholders) μίας επιχείρησης.

Six Sigma: Η μεθοδολογία Six Sigma (6σ) είναι ένας δομημένος τρόπος προσέγγισης για τη μείωση των ελαττωματικών προϊόντων και υπηρεσιών, τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών και τη μείωση του κόστους.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Λιτή ή απέριττη διαχείριση.
  • Μεθοδολογία και εργαλεία Έξι σίγμα.
  • Κύκλος του Deming – PDCA .
  • Βελτιστοποίηση Διεργασίας κράτησης δωμάτιου.
  • Διάγραμμα αιτίου αποτελέσματος & 5 Γιατί.
  • Επίπεδο ικανοποίησης πελάτη – Μοντέλο Κάνο.
  • Μελέτη αστοχίας FMEA και Poke Yoke.
  • 8 Είδη σπατάλης.
  • Υπολογισμός δεικτών και εργαλεία ανάλυσης Έξι σίγμα.
  • 5S in Housekeeping & Maintenance.
  • Περίπτωση μελέτης The Hotel Lobby.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Βικτώρια Τσολίδου

H Βικτώρια είναι Managing Director από το 2013 της Greece Lean Six Sigma, PhDc in Digital Transformation & Business Models, Lean Six Sigma Master Black Belt, ASQ Certified Quality Auditor, KPI Institute Certified KPI Practitioner, Certified Scrum Master (CSM), σύμβουλος και μέντορας με πάνω από 5000 ώρες εκπαίδευσης στο ενεργητικό της και 25ετή εμπειρία. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό στα shipping, logistics & port industries. Εξειδικεύεται στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και στην επιχειρησιακή αριστεία. Είναι senior member του American Society for Quality, και της WISTA

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 ημέρες/ 16 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023, 10:00 – 13:15

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023, 10:00 – 13:15

Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023, 10:00 – 13:15

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023, 10:00 – 13:15

KEY COMPETENCIES

Systemic Thinking / Συστημική Σκέψη

Agility & Innovation / Ευελιξία & Καινοτομία

Για κρατήσεις θέσεων https://insete.gr/seminar/operational-excellence-lean-six-sigma-in-hospitality/

Event Expired

Event Schedule Details

  • 27/11/2024 10:00 am EET   -   30/11/2024 2:00 pm EET
Share This Event
Add To Your Calendar
Skip to content